Anna Bielawska
Pomysłodawczyni i założycielka Bullerbyn,
Psycholog, pedagog specjalny, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dzieci. Ukończyła dwuletnie studia podyplomowe z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania na SWPS. Jest nauczycielem montessoriańskim, prowadzi zajęcia dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych na Kaszubsko-Pomorskiej Szkole Wyższej w Wejherowie. Jest specjalistą diagnozy psychologicznej oraz terapii nieprawidłowości rozwojowych.
Ukończyła wiele kursów i szkoleń poszerzających wiedzę i umiejętności z zakresu wpierania dzieci w osiąganiu sukcesów rozwojowych.
Mama, żona, zapalona harcerka, entuzjastaka aktywnego wypoczynku, miłośniczka budowania relacji międzyludzkich i wychowywania w bliskości.
Agnieszka Szlosowska
Współtwórczyni Bullerbyn, wychowawczyni
Absolwentka studiów licencjackich na kierunku pedagogiki wczesnej edukacji z językiem angielskim na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów magisterskichna kierunku pedagogiki z diagnozą i terapią pedagogiczną w Ateneum – Szkole Wyższej. Ukończyła półroczny warsztat wprowadzający do Porozumienia bezPrzemocy (NVC) oraz roczny warsztat pogłębiający wiedzę i umiejętności w zakresie empatycznej komunikacji. Brała udział w różnorodnych szkoleniach wzbogacających warsztat pracy jako nauczyciela, takich jak: „Wstęp do sensoplastyki”, nauka czytania Metodą Krakowską (część symultaniczno-sekwencyjna), nauka czytania metodą sylabową, terapia ręki, praca z grupą integracyjną w przedszkolu, zaburzenia koncentracji uwagi dziecka w wieku przedszkolnym.
Doświadczenia zawodowe miała możliwość budować w Przedszkolu Niepublicznym Żyrafa w Gdańsku, dzięki czemu mogła zgłębić praktyczny aspekt edukacji empatycznej opartej na relacji, widzącej dziecko jako człowieka samodzielnego i chętnego do odkrywania świata, a nauczyciela jako towarzysza tego procesu, asystenta małego badacza.
Prywatnie oddaje się działaniom harcerskim jako była drużynowa, a obecna komendantka Hufca ZHP Gdynia. Dzięki harcerskiej aktywności gra na gitarze, chętnie spaceruje po lesie i jeździ rowerem. Lubi gotować oraz wykonywać prace techniczne z dziećmi.
Agata Sapeta
Absolwentka studiów licencjackich i magisterskich na kierunku logopedia na Uniwersytecie Gdańskim oraz psychologii na Uniwersytecie SWPS. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i Zespołem Aspergera.
Swoją wiedzę i umiejętności pogłębia systematycznie na szkoleniach. Jest praktykiem terapii dzieci w nurcie behawiorlanym. Jej doświadczenie zawodowe dotyczy wspierania dzieci z zaburzeniami i trudnościami rozwojowymi oraz współpraca z ich rodzicami.
W pracy kieruje się słowami Janusza Korczaka; „Dziecko chce być dobre – jeśli nie umie naucz, jeśli nie wie – wytłumacz, jeśli nie może-pomóż
Ilona Perzanowska
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku pedagogika specjalna na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu terapii i edukacji osób z autyzmem.
Chętnie uczestniczy w wielu formach doszkalających, jest osobą otwartą na nową wiedzę. Buduje wokół siebie pogodną atmosferę. W swojej pracy kieruje się empatią i wrażliwością na potrzeby dzieci. Stanowi również wsparcie dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Marta Kostrzewska
Ukończyła studia magisterskie na kierunku terapia zajęciowa oraz podyplomowe z zakresu terapii i edukacji osób z autyzmem. Aktualnie kontynuuje studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej.
Jest terapeutką specjalizująca się w pomocy dzieciom z autyzmem. Jest skuteczna w oddziaływaniach terapeutycznych prowadzonych zarówno w gabinecie jak i na sali. W swojej pracy wykorzystuje wszechstronną wiedzę. Prowadzoną przez siebie terapie dzieci poddaje superwizjom.
Prywatnie pasjonatka aktywnych form spędzania wolnego czasu, podróży i sportu.
Wiktoria Kielińska
Słuchaczka studiów magisterskich na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Jest bardzo otwartą i pomysłową pomocą nauczyciela. Chętnie podejmuje nowe wyzwania i poszerza swoją wiedzę.
Stanowi duże wsparcie szczególnie dla dzieci, które wymagają wsparcia w czynnościach samoobsługowych. Chętnie współtworzy przedszkolną przestrzeń, cechuje ją pomysłowość i inicjatywa.